vrijdag 29 augustus 2008

Nieuwtje

Hellow folks,

Het moet gezegd worden, met twee maanden vakantie achter de rug en nog één maandje in het verschiet had hier al een tijdje een nieuwe post moeten staan. Helaas kreeg mijn luiheid de bovenhand. Maar hoera, steek het confettikanon maar in gang, want hier ben ik weer! Jochei!

En om deze post nieuwswaardig te maken eindig ik met een bijzonder leuk nieuwtje, iets waar ik halsreikend naar uit kijk:

Speculoospasta straks misschien ook met nootjes

De speculoospasta uit het tv-programma 'De bedenkers' is zo'n succes dat Lotus Bakeries overweegt nieuwe varianten op de markt te brengen. Dat zegt uitvindster Els Scheppers (39) uit Bornem. Bron: nieuwsblad.be


Vergeet niet je keuze te maken in de poll. Jawel, een nieuwe poll! Pollen maken, dat kan ik goed, daar heb je immers niet veel inspiratie voor nodig!

Geen opmerkingen: