zaterdag 5 mei 2007

amaiamai!

OK, normaal had ik hier gisteren al iets komen zeggen, maar...

1) gisteren werkte het ding niet mee, ofwel werkte ik niet mee... één van de partijen werkte alleszins niet mee
2) deze namiddag had ik al een hele tekst getypt, maar toen ik even een ander venster opende om iets voor school te zoeken, crashte firefox
3) twee redenen was wat weinig, vandaar... euh... de derde reden: de zon schijnt en ik moet aan mijn thesis werken!

(ze hadden het mij dus verklapt dat ik hier eens een kijkje moest komen nemen...)

jaja... (bijna) 22! dat is... één jaar jonger dan ik! de tijd vliegt, zeggen ze dan... en dat merkt ge toch zeker wel wanneer ge die foto's hier helemaal beneden eens bekijkt ;) amai, ik was het al bijna vergeten! Ok, da's gelogen, maar toch!

jaja, als ge er zo eens over nadenkt... die tijden van TPA enzo... toen waren we nog jong en onbezonnen (en onbeschonken?... mmm daar valt over te discussiëren.) dat is dus al 6 jaar geleden, wanneer we met z'n allen elkaar hebben leren kennen! 6 jaar, dat is zoals van uw eerste leerjaar tot uw eerste middelbaar. of van uw 50e tot aan uw pensioen... (of hoe zit dat nu weer?). misschien moeten we met z'n allen nog eens iets doen ofzo... zo met z'n allemaal allen! da's een voornemen voor in de vakantie!
amai, was het al maar vakantie! deze laatste twee maanden zijn er toch wel nét te veel aan voor mij ;) maar soit... zolang er koffie is, is er hoop!

allé, houd u alleszins goed! enneuh... we zullen elkaar nog eens zien in de vakantie! we halen het jeneverspel nog eens boven ofzo. als dàt geen plan is, dan... moet ge maar met iets beter afkomen ;)

allé, ne gelukkige 22e verjaardag alvast! geniet ervan, want het duurt 11 jaar vooraleer ge terug uw leeftijd kunt omdraaien zonder dat hij verandert... en dan zijt ge al 33! maar daar zullen we nog maar nie aan denken zeker? ;)

en trouwens succes nog met de examens en van die dingen!

toedeloedeloedeloe!

jeroen

1 opmerking:

Sara zei

Danku Jeroen! Ook voor u (morgen) één gelukkige verjaardag! Olé!